شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۵۹:۰۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ساعت ۱۶:۰۲
لینک کوتاه مطلب:

شورای آرد ونان شهرستان کامیاران به ریاست کیوان شافعی فرماندار تشکیل جلسه داد

جلسه شورای آرد ونان شهرستان کامیاران روز چهارشنبه 26 بهمن ماه در محل فرمانداری و به ریاست کیوان شافعی فرماندار و با حضور معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار ، مدیران جهاد کشاورزی ، تعزیرات ، صمت و اتاق اصناف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه شورای آرد ونان شهرستان کامیاران روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه در محل فرمانداری و به ریاست کیوان شافعی فرماندار و با حضور معاون عمران وبرنامه ریزی فرماندار ، مدیران جهاد کشاورزی ، تعزیرات ، صمت و اتاق اصناف برگزار شد.

فرماندار شهرستان کامیاران در این جلسه با بیان اینکه نظارت در حوزه آرد ونان و خبازی ها بایستی در طول شبانه روز و حتی ساعت های غیر اداری و تعطیلات باشد ، گفت : ادارات مسئول در این راستا بایستی با همکاهنگی فرمانداری گشت های نظارتی خود را به صورت مستمر به منظور نظارت بر فعالیت خبازی ها در سطح شهر و روستا اعزام نمایند.

کیوان شافعی خاطر نشان کرد : عزم جدی برای مقابله با تخلف در حوزه آرد ونان وجود دارد واز اکیپ های نظارتی انتظار هست در اسرع وقت گزارش بازدید های خود را به همین منظور اعلام نمایند تا در شورای آرد و نان تصمیم لازم و به موقع اخذ گردد.

در ادامه نشست گزارش هایی از نحوه بازرسی و نظارت بر خبازی ها و نحوه توزیع آرد و همچنین اقدامات صورت گرفته در این زمینه از سوی اعضا ارائه گردید.