شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۱۷:۳۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ساعت ۰۲:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

بهره برداری از ۶ طرح بخش کشاورزی در شهرستان کامیاران به مناسبت دهه فجر

در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب : 6 طرح بخش کشاورزی در شهرستان کامیاران با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان به بهره برداری رسید.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر ، امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه در مراسمی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب ۶ طرح بخش کشاورزی در شهرستان کامیاران با حضور کیومرث حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان ، کیوان شافعی فرماندار شهرستان ، مدیران جهاد کشاورزی ، معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ، بخشداران مرکزی و موچش و جمعی از مدیران استان وشهرستان به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل : ۳ طرح پرورش ماهیان سردآبی در نشور و سد زیویه با ظرفیت تولید ۷۰ تن در هر دوره ، سامانه های نوین آبیاری وزهکشی در سطح ۵۰۰ هکتار از اراضی روستاهای سرچم و ورمهنگ از پایاب سد گاوشان ، سامانه های نوین آبیاری بارانی و قطره ای در سطح ۷۷هکتار از اراضی گازرخانی وکاشتربا اشتغال پایدار۱۰۹ نفر و بهره مندی ۱۶۴ خانوار می باشد که مجموعا برای اجرای این طرح ها ۲۸۵ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به نمایندگی از این طرح ها : واحد پرورش ماهی نشور و سد زیویه و سامانه نوین آبیاری و زهکشی ۵۰۰ هکتاری سرچم و ورمهنگ به بهره برداری رسید.