جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۸:۲۱:۲۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ساعت ۱۶:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

ادارات کردستان پنجشنبه‌ها تعطیل شد / آغاز فعالیت ادارات و مدارس با تاخیر

بر اساس تصمیم ستاد بحران استان کردستان و موافقت استاندار کردستان، از فردا یکشنبه، فعالیت ادارات و مراکز آموزشی با تاخیر و ساعت ۹ صبح آغاز می شود و پنجشنبه ها هم تعطیل هستند.

?به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به ریاست استاندار کردستان و به دلیل برودت هوا و اخطارهای هواشناسی مبنی ورود جبهه هوای سرد و همچنین ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز در بخش‌های تجاری، خانگی و صنعتی، ادارات کردستان و بانک‌ها و بیمه‌ها تا پایان بهمن ماه در روزهای پنجشنبه تعطیل است و انجام کلیه امور مردم و مراجعان در این روز توسط کارکنان دستگاه‌ها به صورت دور کاری خواهد بود.

?همچنین فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی و بانک‌ها از ساعت ۹ صبح و تا پایان وقت معمول اداری خواهد بود.

?بر مبنای دستورالعمل صادره و موافقت استاندار کردستان شروع فعالیت کلیه مراکز آموزشی (مدارس) صبح‌ها از ساعت ۹ صبح و در نوبت بعد از ظهر یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
(دانشگاه‌ها بر اساس روال قبل و بدون هیچ گونه تغییری در برنامه هفتگی به فعالیت خود ادامه خواهند داد ).

?به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند به دلیل جلوگیری از تاخیر در انجام امور مربوط به پرونده‌های قضایی مردم بنا به پیشنهاد رئیس کل دادگستری در جلسه ستاد مدیریت بحران، شروع فعالیت کارکنان و قضات دادگستری و سازمان‌های وابسته در استان در طول ایام هفته از ساعت ۸.۳۰ صبح خواهد بود و از تعطیلی روز پنجشنبه مستثنی خواهند بود.

?همچنین ساعت کار پلیس ومراکز امدادی ، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی‌هاو بیمارستان‌ها و بخش‌های عملیاتی و تولیدی و دارای شیفت نوبت کاری و شهرداری‌ها و کلیه مراکز ارائه دهنده خدمات در بخش‌های مختلف ، بدون تغییر و به شیوه قبل به فعالیت خود ادامه خواهند داد.