شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۵۵:۳۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ساعت ۱۸:۴۳
لینک کوتاه مطلب:

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دهه مقاومت در کامیاران برگزار شد

در گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دهه مقاومت روز شنبه 17 دی ماه 1401 مراسمی با حضور مسئولان ادارت ونهادهای شهرستان و اقشار مختلف در مسجد امام حسین(ع) کامیاران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین زارعی امام جمعه کامیاران در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وتسلیت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت ،  از حضور آگاهانه اقشار مختلف شهرستان در این مراسم و دیگر مراسم ها تشکر کرد و گفت : مردم کامیاران همواره حامی و پشتیبان ولایت ، نظام و انقلاب بوده و برای شهدا  و ایثارگران  ارزش واحترام خاصی قائل هستند.

وی به اهمیت برگزاری چنین مراسم هایی اشاره کرد و افزود : معرفی این الگوها و اسوه‌های ارزشمند و انتقال ارزش‌های شامخ شهدا به نسل جوان یک امر ضروری است.

 سردار منصور ولی ئی جانشین قرارگاه شهید شهرام فر کردستان به عنوان سخنران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ، شهدای ایران اسلامی و شهدای مقاومت گفت : حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی در برقراری امنیت ایران اسلامی و ایستادگی جبهه مقاومت در برابر استکبار داشت .

وی با اشاره به اهمیت وجود امنیت در جامعه و تلاش دشمنان برای خدشه دار کردن آن افزود : به برکت خون شهدا و ایثارگری و ایستادگی مردم ایران ، توطئه های دشمنان ایران اسلامی هر بارخنثی شده است.

جانشین قرارگاه شهید شهرام فر کردستان در ادامه با بیان ویژه گی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت : شهادت آن شهید والامقام به عنوان سردار جهان اسلام و چهره ای مردمی باعث وحدت و همدلی بیشتر ملت های مقاوم و مردم انقلابی ایران در برابر استکبار جهانی شد.