شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۴۱:۳۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۶ ساعت ۰۲:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت شهرستان کامیاران برگزار شد

به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت شهرستان کامیاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران، جلسه ستاد بزرگداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و مسئولان و نمایندگان ادارات و نهادهای شهرستان به منظور برنامه ریزی و هماهنگی جهت اجرای برنامه های مختلف در گرامیداشت سالگرد حماسه نهم دی و سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی در روز یکشنبه ۴ دی ماه در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار کامیاران با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه و تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: حماسه نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نماد بصیرت مردمی بود.

وی در ادامه اظهار داشت: شهید سلیمانی در راه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب تمام توان و نیروی خود را بکار گرفت و با شهادت خود برای جهان اسلام و انقلاب اسلامی عزت و افتخار آفرید.

فرماندار کامیاران در خاتمه از اجرای ویژه برنامه هایی با مشارکت و همراهی ادارات و نهادهای شهرستان در بزرگداشت این ایام خبر داد.