شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۳۵:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۹ ساعت ۱۸:۰۸
لینک کوتاه مطلب:

دیدار فرماندار کامیاران با راهداران شهرستان

به مناسبت هفته حمل ونقل ، رانندگان و راهداری فرماندار شهرستان کامیاران به همراه معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری با رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای ، کارکنان و راهداران این اداره دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران به مناسبت هفته حمل ونقل ، رانندگان و راهداری صبح امروز سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ، کیوان شافعی فرماندار به همراه معاون عمران و برنامه ریزی با حضور در اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان و دیدار با رئیس ، کارکنان و راهداران ، گفت : زحمات و تلاش های نیروهای راهداری در طول فصول سال شایسته تقدیر است.

وی به اهمیت اقدامات این مجموعه در بهسازی و آسفالت راهها به ویژه راههای روستایی اشاره و اظهار امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده شاهد بهسازی و آسفالت بیشتر راههای روستایی باشیم.

فرماندار شهرستان کامیاران سپس از راهدارخانه بوانه بازدید و ضمن بررسی امکانات ، با توجه به سرد شدن هوا واحتمال بارندگی برف و مسدود شدن گردنه ها ، راه ها و جاده های بین شهری و روستایی شهرستان بر لزوم برنامه ریزی به منظور آمادگی نیروها و راهداران جهت حضور به موقع در این مسیرها تاکید کرد.

در این دیدار، راهداران با اشاره به تلاش مجموعه این اداره در زمان های مختلف و فصل گرما و سرما ،  خواستار حمایت لازم به منظور نوسازی ماشین آلات و تبدیل وضعیت استخدام نیروها شدند.