شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۰۷:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۴ ساعت ۱۶:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران ؛ بافت‌ های فرسوده و ناکارآمد شهری ساماندهی و بهسازی شود

فرماندار شهرستان کامیاران در جلسه ستاد باز آفرینی شهری که با حضور معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار ، شهردار کامیاران ، مسئولان مخابرات و ثبت اسناد و کارشناسان مربوطه برگزار شد ، گفت : ساماندهی بافت های فرسوده شهری ضروری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جلسه ستاد باز آفرینی شهری کامیاران  به ریاست کیوان شافعی فرماندار و با حضور صلاح الدین زارع معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ، منبری شهردار ، ویسی و براتی مسئولان مخابرات و ثبت اسناد و کارشناسان مربوطه امروز پنج شنبه ۲۴ آذر در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار کامیاران در این جلسه به اهمیت نوسازی و مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهرستان اشاره کرد و گفت : بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری مستعد بروز حوادث مختلفی هستند و از این ‌رو ضرورت دارد که برای ساماندهی آنها اقدامات مناسب از سوی دستگاههای ذی ربط صورت گیرد.

وی افزود : شهرداری‌ کامیاران با شناسایی و معرفی مکان های فرسوده طرح های خود را به منظور ساماندهی این بافت های فرسوده ارائه دهد.

کیوان شافعی بعضی اقدامات در خصوص بهسازی خیابان ها ، کوچه ها و معابر را خوب توصیف و اظهار امیدواری کرد : با همکاری مردم این قبیل اقدامات تداوم داشته باشد.

در ادامه این جلسه در خصوص مدیریت و ساماندهی فضاهای فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین ارائه طرح هایی به منظور استفاده بهینه از این فضاها بحث و تبادل نظر شد.