شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۱۵:۲۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۲ ساعت ۱۸:۳۶
لینک کوتاه مطلب:

تغییرات مدیریتی در کامیاران : معرفی سرپرست جدید اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان

در نشستی با حضور فرماندارکامیاران ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری سرپرست جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ظهر امروز سه شنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱ جلسه ای با حضور کیوان شافعی فرماندار شهرستان ، فرزاد پیشکاری مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و صلاح الدین زارع معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری به منظور معارفه سرپرست جدید اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کامیاران در محل فرمانداری برگزار شد.

 فرماندار شهرستان کامیاران در این جلسه موضوع اشتغال را از برنامه های مهم وجدی دولت دانست و اظهار امیدواری کرد :  سرپرست جدید اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی این شهرستان نهایت توان و کوشش را در جهت جذب تسهیلات و اعتبارات حوزه اشتغال ،  برگزاری منظم جلسات کارگروه اشتغال ، ساماندهی و نظارت بر تعاونی ها  و تحقق سایر سیاست ها و اولویت های کاری حوزه عملکرد این دستگاه به عمل آورد.

شافعی  ارتباط مستمر با فرمانداری و ادارات ، بهبود و تقویت شاخص های شهرستان در زمینه اشتغال ، تعامل و همکاری را از جمله انتظارات از سرپرست جدید اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بر شمرد.

فرزاد پیشکاری مدیرکل  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه این نشست اظهار کرد: از سرپرست جدید انتظار می رود ضمن همکاری با مجموعه فرمانداری و دیگر ادارات در راستای تحقق اهداف و اولویت های مشخص شده به عنوان دبیر کارگروه اشتغال شهرستان تلاش نماید.

 در ادامه این جلسه از خدمات کورش باتمانی  سرپرست سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کامیاران تقدیر و کامران فتحی به عنوان  سرپرست جدید این اداره در شهرستان معرفی شد.

گفتنی است سرپرست جدید اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با حکم فرزاد پیشکاری مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان به این سمت منصوب شده است.