شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۱۶:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱۹ ساعت ۱۶:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار شهرستان کامیاران : مدیران با داشتن دیدگاه توسعه ای و علمی زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را فراهم نمایند

کیوان شافعی فرماندار کامیاران در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به ظرفیت های خوب در بخش های مختلف ، گفت : مدیران ادارات با داشتن دیدگاه توسعه ای و علمی زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در شهرستان فراهم نمایند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران ، جلسه شورای اداری این شهرستان روز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ به ریاست کیوان شافعی فرماندار و با حضور امام جمعه ، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ، فرمانده انتظامی ، جانشین سپاه شهرستان ، بخشداران ، شهرداران و دیگر اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار کامیاران در این جلسه بر لزوم حضور مدیران در بین مردم و تعامل با اقشار مختلف به منظور جلب مشارکت در راستای توسعه بیشتر شهرستان تاکید کرد و گفت : ادارات بایستی با ارائه گزارش و اطلاع رسانی به موقع خدمات و داشتن شفافیت در کار امیدواری در جامعه را تقویت نمایند.

وی افزود : هدف از برگزار ی جلسه شورای اداری ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بیشتر در بین ادارات شهرستان به منظور ارائه خدمات شایسته تر به همشهریان عزیز است.

کیوان شافعی تصریح کرد : پتانسیل های خوبی در شهرستان وجود دارد که انتظار هست مدیران با داشتن دیدگاه توسعه ای و علمی و فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی از این ظرفیت ها در راستای منافع عمومی استفاده نمایند.

فرماندار شهرستان کامیاران در ادامه ضمن توصیه به اعضای شورای اداری مبنی بر حضور به موقع در جلسات ، نظارت کامل بر حوزه کاری و عملکرد و احدها و مراکز تحت مدیریت ، پیگیری امور ، تسهیل گری در کار مراجعین و تکریم آنان ، جذب به موقع اعتبارات و تعامل با سایر دستگاهها ، خواستار ایجاد بانک اطلاعاتی و به روز نمودن آمار و اطلاعات به منظور تسهیل در پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر زارعی امام جمعه کامیاران خواستار استفاده از راهکارهای قانونی به منظور انجام بهتر کار شد و گفت : استفاده مطلوب از فضای رسانه ای ، تغییر در فرایند کار و اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات در سطح جامعه لازم است.

در این نشست همچنین شهردار کامیاران و رئیس بنیاد مسکن شهرستان گزارشی از خدمات در حوزه مدیرت شهری و اجرای طرح نهضت ملی مسکن را ارائه نمودند.