شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۰۲:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱۶ ساعت ۱۶:۰۸
لینک کوتاه مطلب:

به ریاست فرماندار کامیاران ؛ اولین جلسه شورای نامگذاری معابر این شهرستان در سال جاری برگزار شد

اولین جلسه شورای نامگذاری معابر شهرستان کامیاران در سال جاری به ریاست شافعی فرماندار و با حضور معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار ، شهردار ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران ، اولین جلسه شورای نامگذاری معابر شهرستان در سال جاری به ریاست کیوان شافعی فرماندار و با حضور صلاح الدین زارع معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار، شهردار ، رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران و دیگر اعضاء در محل فرمانداری روز یکشنبه ۱۵ آبان ماه برگزار شد.

فرماندار کامیاران در این جلسه ضمن تاکید لازم مبنی بر هماهنگی بین اعضاء این شورا به منظور تهیه بانک اطلاعاتی در این راستا گفت : در نامگذاری معابر بایستی دقت شود که اسامی انتخاب شده بیانگر هویت ، فرهنگ و ارزش ها باشد.

وی افزود : نامگذاری معابر در مدیریت شهری و به لحاظ علمی و انجام امور روزمره و اداری شهروندان حائز اهمیت است.

کیوان شافعی تصریح کرد : قبل از نامگذاری انتظار هست بررسی و تحلیل لازم پیرامون پیامد های احتمالی انجام و بر اساس اولویت گذاری تصمیم گیری صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان کامیاران در خاتمه اقدام سریع شهرداری در نصب تابلوها و اسامی مشخص شده برای معابری که سکونت در آنها جریان دارد و فاقد نام هستند ضروری دانست و بیان کرد : در سایر معابر شهری به ویژه خیابان ها و میادین تابلوهای فرسوده  بازسازی و به گونه ای مناسب نصب گردد تا شاهد سهولت در فعالیت شهروندان و همچنین دستگاه های خدمت رسان و امداد رسان باشیم.