شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۱۹:۰۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱۱ ساعت ۱۵:۴۶
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران از تمامی اقشار شهرستان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد

کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی 13 آبان ضمن اعلام آمادگی لازم مبنی بر برگزاری هرچه یاشکوهتر این مراسم در شهرستان از اقشار مختلف جامعه برای حضور در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دومین جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان با موضوع برنامه ریزی مراسم ۱۳ آبان به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و دیگر ادارات عضو این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه برگزار شد.

فرماندار شهرستان کامیاران در این جلسه گفت : تمام امکانات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان ،  روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان فراهم است.

کیوان شافعی اظهار داشت: این مراسم از ساعت ۹:۳۰ صبح جمعه سیزدهم  از محل میدان حضرت امام (ره) تا چهارراه اصلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مردم ما به خوبی می دانند در حال حاضر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ، صهیونیست ها و ضد انقلاب با ایجاد آشوب و نا امنی قصد ضربه زدن به وحدت ملی و امنیت و آرامش کشورمان را دارند ، که مشارکت و همراهی ادارات و حضور پرشور اقشار مختلف در مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال بار دیگر نا امیدی دشمنان و جبهه استکبار را در رسیدن به اهداف پلید خود به دنبال خواهد داشت.

فرماندار شهرستان کامیاران در پایان با اشاره به اهمیت وجود امنیت در توسعه و آبادانی ایران اسلامی از اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان ، مسئولان وکارکنان ادارات و مردم استکبار ستیز و همیشه در صحنۀ شهرستان کامیاران دعوت کرد ، تا با حضور وحدت بخش ، گسترده و حماسی خود در “تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان” در روز جمعه، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی و عوامل آنها ، تجدید میثاق مجدد خود را با آرمان های شهدا و امام شهیدان اعلام نمایند.