شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۰۲:۱۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۸ ساعت ۱۹:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شیراز در کامیاران برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شیراز شنبه شب 7 آبان در محل مسجد حضرت امام حسین(ع) و با حضور اقشار مختلف و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر زارعی امام جمعه کامیاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران ، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شیراز شنبه شب ۷ آبان در محل مسجد حضرت امام حسین(ع) با حضور شافعی فرماندار شهرستان ، معاونین فرماندار ، مسئولان و اقشار مختلف و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر زارعی امام جمعه کامیاران برگزار شد.

امام جمعه کامیاران با محکومیت اقدام تروریستی گروهک داعش در مرقد شاهچراغ شیراز که منجر به شهادت جمعی از هموطنان گردید و اغتشاشات اخیر در کشور ، گفت : دشمنان ایران اسلامی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی  از مدت ها پیش با طراحی توطئه های مختلف سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی و ملت مسلمان ایران داشتند و هر بار که ناکام می شدند از حربه های دیگری استفاده می کردند تا نقشه شیطانی خود را پیش ببرند.

دکتر زارعی افزود : این بار نیز با همراهی ضد انقلاب و امکانات و عوامل خود در خارج و افراد ناآگاه در داخل و دروغ پردازی از طریق رسانه ها تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا به این نظام الهی ضربه بزنند.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه ما جامعه ای مسلمان و معتقد است ، اظهار داشت : این بار نیز ملت مومن و انقلابی ایران هرگز اجازه نخواهند داد دشمن به خواسته و اهداف خود برسد چون این مردم به ذات پلید دشمن پی برده اند.

امام جمعه کامیاران در خاتمه بر لزوم روشنگری توطئه ها و اهداف دشمنان نظام اسلامی و مردم مسلمان ایران از تربیون های مختلف تاکید کرد.

در این مراسم حاضران با سردادن شعارهایی بر ضد آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان نظام  اسلامی اقدام تروریستی گروهک داعش در شیراز که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و دانش آموزان گردید را به شدت محکوم کردند.