شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۲۱:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۷/۱۱ ساعت ۱۷:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

بررسی مسائل ومشکلات شهرک امام(ره) کامیاران / فرماندار شهرستان : مالکیت این شهرک در اسرع وقت تعیین تکلیف شود

به منظور حل مسائل ومشکلات شهرک امام(ره) کامیاران به ویژه سند مالکیت این شهرک ، جلسه ای با حضور فرماندار کامیاران ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان ، معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ، شهردار کامیاران مسئولان وکارشناسان ثبت اسناد ودیگر ادارات ذی ربط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، به منظور حل مسائل ومشکلات شهرک امام(ره) کامیاران به ویژه سند مالکیت این شهرک ، جلسه ای با حضورکیوان شافعی فرماندار کامیاران ، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان ، صلاح الدین زارع معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ، شهردار کامیاران مسئولان وکارشناسان ثبت اسناد ودیگر ادارات ذی ربط ظهر روز یکشنبه ۱۰ مهر ماه برگزار شد.

فرماندار شهرستان کامیاران در این جلسه گفت : در راستای برگزاری میز خدمت فرمانداری ودیگر ادارات در محل شهرک امام (ره) مسائل و مشکلاتی از سوی ساکنین و اهالی این شهرک که مهمترین آنها بحث مالکیت بود مطرح و قول پیگیری لازم داده شد.

کیوان شافعی افزود : خوشبختانه امروز با پیگیری انجام شده نشستی در راستای تعیین تکلیف مالکیت این شهرک برگزار و از مسئولان مربوطه خواسته شد در اسرع وقت در این زمینه اقدام ونتیجه را اعلام نمایند.

فرماندار کامیاران خاطر نشان کرد : استفاده از راهکارهای قانونی برای حل مسائل و مشکلات این شهرک برای ما حائز اهمیت است و امیدواریم با همفکری همدیگر بتوانیم به راه حلی موثر در جهت رضایت مندی مردم قدم برداریم.

در ادامه این جلسه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و دیگر مسئولان و کارشناسان حاضر در این نشست به بیان نکته نظرات خود در این خصوص پرداخته و اظهار امیدواری نمودند : با همکاری هم بتوانند به راه حلی موثر در جهت منافع مردم دست یابند.