شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۲۷:۳۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۷/۸ ساعت ۱۸:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

نشست هم اندیشی فرماندار کامیاران با فعالین سیاسی اصولگرا در شهرستان

به منظور بحث وتبادل نظر در زمینه های مختلف ، نشست هم اندیشی و هم افزایی با حضور شافعی فرماندار ، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و جمعی از فعالین سیاسی اصولگرا در شهرستان کامیاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران عصر روز پنج شنبه ۷ مهر ماه ۱۴۰۱ در محل سالن اجتماعات فرمانداری به منظور بحث وتبادل نظر در خصوص برنامه های مختلف نشستی با حضور کیوان شافعی فرماندار ، معاون سیاس و اجتماعی فرماندار و جمعی از فعالین سیاسی اصولگرا در شهرستان کامیاران برگزار شد.

فرماندار کامیاران با ابراز خرسندی از برگزاری چنین نشستی گفت : در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و سیاست های دولت مردمی از نظرات و پیشنهادهای سازنده فعالین بهره گیری خواهد شد.

کیوان شافعی افزود : رویکرد دولت مردمی پررنگ کردن نقش مردم و حضور موثر آنان درعرصه های مختلف است که وجود گروههای مردمی فعال و پشتیبان دولت می تواند ظرفیت مطلوبی در این زمینه باشد.

وی تصریح کرد : بیان مسائل و مشکلات و ارائه پیشنهادها و راهکارهای لازم از سوی فعالین سیاسی در جهت توسعه شهرستان حائز اهمیت است.

فرماندار کامیاران در ادامه با اشاره به طرح بعضی از موارد توسط فعالین در زمینه های سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و مدیریتی شهرستان اظهار داشت : سیاست دولت مردمی اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی با نگاه همه جانبه است و در این خصوص و سایر موارد مطرح شده ضمن استفاده از نیروهای توانمند و شایسته با برنامه ریزی دقیق و منسجم اقدام خواهد شد.

 

فعالین سیاسی اصولگرا حاضر در این نشت در ابتدای این جلسه به بیان و طرح مسائل ومشکلات وپیشنهادهای خود در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و  … پرداختند واظهار امیدواری کردند : با استفاده از نیروهای جدید و همسو با سیاست ها و برنامه های دولت در بدنه مدیریت شهرستان شاهد حل مسائل ومشکلات و ارائه خدمات مناسب به شهروندان و توسعه همه جانبه باشیم.