شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۲۴:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۷/۲ ساعت ۱۹:۰۳
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

فرماندار شهرستان کامیاران سال تحصيلي جدید و بازگشايي مدارس، آغاز بهار دانش و رویش گلدسته های تعلیم و تربیت را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران؛ کیوان شافعی طی پیامی فرا رسیدن سال تحصيلي جدید و بازگشايي مدارس، آغاز بهار دانش و رویش گلدسته های تعلیم و تربیت را تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

طلوع خورشید علم آموزی و دانش در مهرماه بیانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش است.

بار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و تقارن این ایام ، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

اکنون‌ که در پرتو حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و درایت دولت مردمی ، با بازگشایی مراکز آموزشی و فرهنگی پس از دوران کرونا عرصه تعلیم و تربیت کشور در مسیر تحول بنیادین قرار گرفته و راه رشد، تعالی و کمال فراهم شده است ، امیداست مجموعه آموزش ‌و پرورش به‌ عنوان بسترساز این امر خطیر، بتواند با خدمت شبانه‌روزی و استفاده از همه مزیت‌ها و با همکاری سایر بخش‌ها به سمت بهبود وضع موجود حرکت نماید.

ان شاء الله در سالی که به تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب مزین به نام “تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین ” شده است با عمل به منویات رهبری عزیز و با تدبیر دولت خدمتگزار مردمی، بتوانیم ایران اسلامی را به قله‌های امید، پیشرفت و سربلندی برسانیم که این مهم با تلاش اساتید و معلمان سخت‌کوش و دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز محقق خواهد شد.

اینجانب شروع سال تحصیلی جدید را به فرهنگیان ، اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز و زحمتکش و دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش شهرستان کامیاران و خانواده های محترم آنان تبریک عرض می نمایم و از خداوند منان توفیق و سربلندی همگان را در مسیر پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی مسئلت دارم.

 

کیوان شافعی

فرماندار شهرستان کامیاران