چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۵۶:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۳۰ ساعت ۲۲:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

همزمان با سراسر کشور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب : از ۴۲ پیشکسوت عرصه دفاع مقدس کامیاران تجلیل شد

در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس مراسم تجلیل از پیشکسوتان این عرصه با حضور فرماندار شهرستان ، فرمانده سپاه پاسداران ، فرمانده انتظامی ، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و جمعی از مسئولان در محل فرهنگسرای کامیاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری در آستانه سالگرد دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته صبح روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ همزمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب و سراسر کشور در مراسمی با حضور کیوان شافعی فرماندار شهرستان ، سرهنگ حسین ملکی فرمانده سپاه ، سرهنگ بهروز جلالیان فرمانده انتظامی ، فریدون باتمانی معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری و جمعی از مسئولان از تعدادی از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در کامیاران تجلیل شد.
فرماندار شهرستان کامیاران در این مراسم با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس و تسلیت ایام رحلت پیامبر صلی الله و شهادت شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیه السلام ، تقارن این ایام را با هم فرصت مناسبی برای بهره گیری از سیره این بزرگان در تبیین مقاومت عنوان کرد و گفت : در راستای فرامین مقام معظم رهبری هر کدام از ما باید جهادگر عرصه تبیین باشیم :
کیوان شافعی با بیان تاریخچه ای از توطئه های صورت گرفته بر ضد ملت ایران بعد از شکل گیری انقلاب و شکست دشمنان در جبهه‌های مختلف افزود : همانطور که شکست و تحقیر دشمن در جنگ تحمیلی رقم خورد بایستی با هوشیاری و بصیرت مانع از رسیدن دشمنان به دیگراهداف شوم ودسیسه های شیطانی شان باشیم و جهاد تبیین بهترین راه در این راستاست.
فرماندار شهرستان در ادامه به چند ویژه گی و شاخص دفاع مقدس در جمهوری اسلامی از قبیل دفاعی بود ، معنویت جبهه های حق علیه باطل ، استقامت رزمندگان و فرماندهان با کمترین امکانات ، شجاعت فرماندهان جنگ ، بزرگواری ومروت رزمندگان در عین قدرت ، بی اعتنایی به دنیا وشهادت طلبی و از خودگذشتگی در راه میهن واسلام اشاره وبیان کرد : این ویژه گیها در کنار موارد دیگر از عوامل پیروزی حق بر باطل بود.
در ادامه فرمانده سپاه شهرستان از انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین جنبش اسلامی نام برد و گفت : پیروزی این جنبش برای دشمنان اسلام غیر باور بود.
سرهنگ حسین ملکی افزود : چون انقلاب اسلامی انقلابی توحیدی ، الهی ومردمی بود و در راس آن رهبری پیامبر گونه امام راحل وجود داشت در جنگ توانست پیروز شود.
وی خاطر نشان کرد : بروز وظهور این انقلاب برای دشمنان خوشایند نبود و از ابتدا برای براندازی این شجره طیبه از هیچ اقدامی از جمله : تشکلیل گروههای معاند در مناطق مختلف ، اجرای کودتاهای متعدد ، جنگ تحمیلی و در ادامه با جنگ تحریم وتحریف در صدد نابودی آن برآمدند که به برکت خون شهدا ، ایثارگری ایثارگران و همت وهمراهی مردم و جهاد تبیین راه به جایی نبردند.
در ادامه از ۴۲ پیشکسوت عرصه دفاع مقدس در شهرستان همزمان با تجلیل از یک میلیون پیشکسوت سراسر کشور تجلیل و در ادامه سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت مستقیم پخش گردید.