چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۷:۲۶:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۸ ساعت ۲۲:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

تکریم و معارفه رئیس امور مالیاتی کامیاران

در جلسه‌ای با حضور شافعی فرماندار شهرستان کامیاران و فعل گری مدیر کل امور مالیاتی کردستان رئیس جدید امور مالیاتی کامیاران معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران صبح امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ در جلسه‌ای با حضور کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران و مصطفی فعله گری مدیر کل امور مالیاتی کردستان از زحمات نادر امینی تقدیر و فرزین زندنیا به عنوان رئیس جدید امور مالیاتی کامیاران معرفی شد.

فرماندار کامیاران در این جلسه بر لزوم شفاف‌سازی در دریافت و هزینه‌کرد مالیات های جمع آوری شده و اطلاع رسانی به شهروندان تاکید کرد و گفت: آگاهی عموم مردم از خدمات انجام شده از این ناحیه باعث ایجاد انگیزه در پرداخت به موقع مالیات خواهد بود.

کیوان شافعی هماهنگی و همکاری بین دستگاه های اجرایی را امری ضروری دانست و افزود : از مدیریت جدید امور مالیاتی شهرستان انتظار هست همراهی لازم را با مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت پیشبرد اهداف و برنامه ها داشته باشد.

 

مدیر کل امور مالیاتی کردستان در این جلسه گفت : مالیات دریافتی توسط شهروندان در بین نهادها و دستگاه‌های مختلف به منظور اجرای پروژه ها و خدمات عامل المنفعه تقسیم می‌شود که بخشی از آن به شهرداری ها تعلق می گیرد.

مصطفی فعله گری ضمن اعلام آمادگی لازم مبنی بر همکاری و تعامل با مجموعه ادارات افزود: از توان مدیریت شهرستان به منظور بهره گیری از اطلاعات لازم استفاده خواهد شد.

 

در پایان این جلسه از خدمات نادر امینی تقدیر و فرزین زندنیا به عنوان رئیس جدید امور مالیاتی کامیاران معرفی شد.