چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۶:۲۱:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۷ ساعت ۱۷:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

تغییرات مدیریتی در کامیاران ؛ معرفی و انتصاب رئیس جدید بنیاد مسکن شهرستان

در نشستی با حضور فرماندار کامیاران و مدیر کل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان از زحمات مدیر قبلی این نهاد در کامیاران تجلیل و رئیس جدید بنیاد مسکن شهرستان معرفی و منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ، صبح امروز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ جلسه ای با حضور شافعی فرماندار کامیاران و رسولی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان به منظور تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید این نهاد در کامیاران برگزار شد.

فرماندار کامیاران در این جلسه خدمات بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی را ارزشمند دانست و بیان داشت: اقدامات جهادی بنیاد مسکن در راستای محرومیت زدایی و عمران وآبادانی به ویژه در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن به عنوان تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ، سیاست دولت و مطالبه مردم حائز اهمیت است.
کیوان شافعی با تقدیر از خدمات و اقدامات بنیاد مسکن در شهرستان کامیاران ، چرخه مدیریتی را امری مبارک و لازم و از ارکان مهم سیستم های مردم سالارانه در جهت اجرای طرح ها و تزریق فکرهای نو عنوان و اظهار امیدواری کرد : مدیر جدید ضمن سکونت و استقرار فوری در کامیاران با همکاری ، همراهی و هماهنگی با فرمانداری و مجموعه دستگاههای اجرایی و اداره کل بنیاد مسکن در استان در جهت اجرای طرح ها و برنامه های ابلاغی به و یژه نهضت ملی مسکن تلاش مضاعف نماید.

مدیر کل بنیاد مسکن استان در این جلسه مبلغ اعتبارات ملی این نهاد در استان را ۳۲۰ میلیارد عنوان کرد و گفت : سهمی از این اعتبارات در کنار اعتبارات شهرستانی که بالغ بر شش میلیارد تومان هست به بنیاد مسکن کامیاران اختصاص خواهد یافت.
سعید رسولی افزود : با اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، طرح های عمرانی و هادی در سال جاری نیز در تعدادی از روستاهای کامیاران اجرا و در جلسه ویژه پالنگان به ریاست استاندار سه میلیارد تومان اعتبار از سوی بنیاد مسکن به این روستا اختصاص یافت.

در خاتمه این جلسه با تقدیر از زحمات “حمید روحانی” ،” ساسان امینی” به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران معرفی و منصوب شد.

گفتنی است حمید روحانی حدود ۱۲ سال به عنوان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران خدمت نمود.

یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱