چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۲۲:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۵ ساعت ۱۵:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار شهرستان : خدمات ارائه شده به زائرین اربعین در موکب کامیاران شایسته تقدیر است

کیوان شافعی در بازدید پنج شنبه شب از موکب انصارالرسول (ص) کامیاران با ارزیابی اقدامات صورت گرفته ، گفت : خدمات ارائه شده به زائرین در این موکب شایسته تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران پنج شنبه شب ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران در آستانه اربعین از موکب اصلی این شهرستان واقع در ورودی کامیاران از سمت کرمانشاه بازدید به عمل آورد.

کیوان شافعی دراین بازدید گفت : موج بازگشت زائرین در چند روز آینده خواهد بود و به همین منظور تدابیر لازم به منظور تردد این عزیزان در مسیر شهرستان اتخاذ شده است.

وی افزود : خوشبختانه هماهنگی و همکاری خوبی بین ادارات ونهادها و مسئولان و عوامل این موکب صورت گرفته تا خدمات مناسبی به زائرین ارائه گردد و با ارزیابی صورت گرفته این خدمات شایسته تقدیر است.

فرماندار کامیاران با تقدیر از تلاش ها وهمکاری بین بخشی دستگاههای مختلف و عوامل و دست اندرکاران این موکب اظهار امیدواری کرد : تا پایان بازگشت زائرین این تلاش ها ادامه داشته باشد.

میکائیل ساعدی مسئول موکب انصارالرسول(ص) کامیاران در گزارشی اعلام کرد : در این موکب امکانات مناسب استراحت ، نماز خانه برای آقایان وبانوان  و چادر اسکان تدارک دیده شده و در هر وعده غذایی بیش از ۱۰۰۰ زائر پذیرایی می شوند.

وی با اشاره به اسکان بیش از ۴۰ نفر در چادرهای دایر شده در کنار این موکب به صورت خانوادگی ومیزبانی شایسته کامیاران های از زائرین افزود : در طول شبانه روز نیز به صورت میان وعده و ارائه سایر اقلام خوراکی پذیرای زائرین هستیم و آمادگی لازم برای پذیرش ظرفیت بیشتر زائرین در چند روز آینده را داریم.