چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ , ۰۶:۰۶:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۱ ساعت ۱۵:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران: بانک های شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۰۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری و ازدواج پرداخت کرده‌اند

کیوان شافعی فرماندار کامیاران در جلسه ستاد شهرستانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ضمن تاکید لازم مبنی بر اجرای قوانین و دستورالعمل های مصوب در این زمینه گفت: یکی از برنامه هایی که در این راستا در نظر گرفته شده است پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری و افزایش سقف تسهیلات ازدواج می باشد که از ابتدای سال جاری تاکنون بانک های عامل شهرستان مجموعا ۱۳۰۷ فقره وام قرض الحسنه در این زمینه ها پرداخت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران ، جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان کامیاران روز یکشنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ، دبیر این ستاد و مسئولان نهادها ، ادارات و بانک های عضو این ستاد در محل فرمانداری برگزارشد.

کیوان شافعی فرماندار کامیاران در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای اجرای قانون مربوط به حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت : اجرای دستورالعمل و قوانین مصوب و وظایف مشخص شده برای هر دستگاه ضروری است.

وی افزود: بخشی از برنامه‌های این ستاد در حوزه عمل بانک ها ست که بانک های عامل در شهرستان از ابتدای سال جاری  تاکنون ۶۶۵ فقره وام فرزندآوری و ۶۴۲ وام و مجموعا ۱۳۰۷ فقره تسهیلات پرداخت نموده اند و امیدواریم در این زمینه تلاش مضاعف تری صورت گیرد.

فرماندار کامیاران در ادامه خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌ها به منظور آگاه نمودن آحاد جامعه از مزایای جوانی جمعیت شد وتصریح کرد :  از تریبون های مختلف و افراد صاحب نفوذ در این زمینه استفاده شود.