سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ , ۱۷:۴۸:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۱ ساعت ۱۹:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

جشن عاطفه ها در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم شهریور ماه در کامیاران برگزار می شود

کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشن عاطفه‌ها گفت : این جشن روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 شهریور ماه در شهرستان کامیاران همزمان با سراسر کشور به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی برگزاری جشن عاطفه ها روز یکشنبه ۲۰ شهریور ماه در محل فرمانداری وبه ریاست فرماندار وبا حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ، سرپرست کمیته امداد و جمعی از مسئولان برگزار شد.

فرماندار کامیاران در این جلسه گفت : هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و دستگیری از دانش آموزان بی بضاعت که ازسرمایه های اجتماعی این مملکت محسوب می شوند می باشد.

کیوان شافعی افزود : این جشن بستر مناسبی برای افزایش حس نوع دوستی و همکاری بین مردم به ویژه دانش آموزان می باشد.

وی  تصریح کرد : کمیته امداد با حمایت از خانواده‌های نیازمند نقش پررنگی در کاهش فقر داشته است.

فرماندار شهرستان ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار کامیاران جهت مشارکت در این امر خداپسندانه همانند سنوات گذشته بر لزوم همکاری ادارات با کمیته امداد تاکید کرد.

سرپرست کمیته امداد در این جلسه گفت :  جشن عاطفه ها پنج شنبه ۲۴ شهریور در سطح شهر و  جمعه ۲۵ شهریور در محل برپایی نماز جمعه و در زمان بازگشایی مدارس در محل مدارس به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند که بتوانند همانند سایر دانش آموزان در سال تحصیلی جدید فعالیت خود را بدون دغدغه شروع نمایند برگزار می شود.