سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ , ۱۷:۲۴:۰۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۰ ساعت ۱۹:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران : مناسب سازی معابر و مکان های عمومی با نظارت و هماهنگی کارشناسان انجام شود

کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران در جلسه کمیته مناسب سازی معابر این شهرستان گفت : مناسب سازی معابر و مکان های عمومی به عنوان یک مطالبه مردمی مطرح ولازم است هرگونه اقدام در این زمینه با کار کارشناسی و نظارت دقیق انجام شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان کامیاران،  روز شنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ به ریاست فرماندار و با حضور رئیس بهزیستی شهرستان و دیگر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار کامیاران در این جلسه گفت : اجرای صحیح قوانین و مقررات مربوط مناسب سازی محیط برای معلولین ضروری است.

کیوان شافعی افزود : در اجرای برنامه های مناسب سازی معابر و مکان های عمومی انتظار هست هماهنگی و همکاری لازم با بهزیستی شهرستان و کارشناسان مربوطه صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که شهر کامیاران به عنوان پایلوت مناسب در استان انتخاب شده است با پیگیری دبیرخانه در اسرع وقت اقداماتی که در گذشته صورت گرفته بررسی وبازنگری و برنامه های آتی تدوین و اعلام شود.

فرماندار کامیاران در خاتمه بر لزوم دقت نظر شهرداری و دیگر ادارات ذی ربط در بحث مناسب سازی معابر و همچنین ساختمان های اداری ، خدماتی و عمومی تاکید کرد و گفت : چنانچه در بعضی جاها اصلاحاتی لازم بود بر اساس قانون اقدام شود.