چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ , ۰۰:۲۱:۵۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲۰ ساعت ۲۰:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اعلام کرد : در تصمیم گیری ها اجرای قانون ، روانسازی و کاهش ترافیک مد نظر اعضای این شورا باشد

کیوان شافعی فرماندار کامیاران در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به معضلات ترافکی در سطح شهر گفت : در تصمیم گیری ها اجرای قانون ، روانسازی و کاهش ترافیک مد نظر اعضای این شورا باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه شورای ترافیک شهرستان کامیاران روز شنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ در محل فرمانداری وبه ریاست فرماندار وبا حضور فرمانده پلیس راه سنندج – کرمانشاه ، رئیس راهور ، شهردار و مسئولان راهداری ، راه وشهرسازی و دیگر اعضاء این شورا برگزار شد.

کیوان شافعی به اهمیت تلاش جمعی در جهت کاستن از مشکلات ترافیکی اشاره کرد و گفت : در این راستا اعضای شورای ترافیک هماهنگی وهمکاری لازم با هم داشته باشند.

وی افزود : چنانچه درسطح شهر بعضی افراد یا اصناف مختلف با پارک وسایل نقلیه در معابری که پارک کردن در آنها ممنوع بوده و بدین صورت موجب ترافیک ونارضایتی می شوند دستگاهها بر اساس قانون تصمیم گیری نمایند.

فرماندار کامیاران ضمن تاکید لازم مبنی بر اجرای قانون در جهت روانسازی وکاهش ترافیک در تصمیم گیری ها ، به اهمیت حفاظت از جان شهروندان در سفرهای جاده ای اشاره کرد وخاطر نشان کرد : شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز راهها و نصب تابلوهای راهنمایی و علائم هشدار دهنده در مسیرهایی که نیاز هست ضروری است .