سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ , ۱۷:۱۶:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۱۵ ساعت ۲۰:۳۵
لینک کوتاه مطلب:

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرک امام (ره) کامیاران و ساکنین ، میز خدمت ادارت شهرستان در این شهرک برگزار شد

صبح امروز سه شنبه ۱۵ شهریور با حضور فرماندار، معاون عمران وبرنامه ریزی فرماندار ، جانشین فرمانده سپاه شهرستان،مسئول بسیج ادارات ، شهردار کامیاران و جمعی از مدیران ادارات خدمات رسان میز خدمت در محل شهرک امام(ره) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان صبح امروز سه شنبه ۱۵ شهریور۱۴۰۱ میز خدمت ادارات شهرستان به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل ومشکلات شهرک امام (ره) کامیاران با حضور شافعی فرماندار شهرستان ، معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ، جانشین سپاه شهرستان ، مسئول بسیج ادارات ، شهردار کامیاران و جمعی از مدیران ادارات خدمات رسان در محل پایگاه بسیج این شهرک برگزار شد.

کیوان شافعی در این میز خدمت از بررسی و رسیدگی به مطالبات ساکنین این منطقه خبر داد و گفت : در اسرع وقت مسئله مالکیت  به عنوان اولویت اصلی ساکنین پیگری خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه بعضی از خدمات به اهالی این شهرک  افزود : ادارات کماکان ملزم به ارائه خدمات هستند و پس از تعین تکلیف وضعیت مالکیت اهالی سطح خدمات بر اساس وظایفی که قانون مشخص کرده است ارتقاء خواهد یافت.

وی رسیدگی به مشکلات ساکنان شهرک امام(ره) را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد : در راستای سیاست های دولت مردمی از ظرفیت های شهرستان و در صورت نیازاستان به منظور حل مشکلات مردم شهرستان و این شهرک استفاده خواهد شد.

در این میز خدمت جانشین سپاه شهرستان ، شهردار کامیاران و رئیس ثبت اسناد کامیاران گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته بیان نمودند.

در ابتدا نیز نمایندگان این شهرک با بیان تاریخچه ای از سکونت و هزینه های پرداخت شده توسط اهالی خواستار تعیین تکلیف مالکیت این شهرک و ارائه خدمات مورد نیاز به ساکنین این منطقه به عنوان بخشی از شهر  کامیاران شدند.

۱۵ شهریور ۱۴۰۱