شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۲۲:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۷ ساعت ۰۰:۰۸
لینک کوتاه مطلب:

کلنگ زنی وافتتاح ۱۴ پروژه گازرسانی در بخش موچش شهرستان کامیاران به مناست هفته دولت و در پنجمین روز این هفته

در گرامیداشت هفته دولت و در پنجمین روز از این هفته با حضور فرماندار شهرستان ، معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ، جانشین انتظامی ، بخشدار موچش ، فرمانده سپاه بخش موچش ، معاون جهاد کشاورزی استان ، بخشدار موچش ، مدیر شرکت گاز ، مسئولان شهرستانی ، شورای اسلامی ، شهردار موچش و دیگر مسئولان محلی 14 پروژه گازرسانی با اعتبار10میلیارد تومان در این بخش کلنگ زنی وافتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران ، در گرامیداشت هفته دولت و در پنجمین روز از این هفته با حضور کیوان فرماندار شهرستان ، معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ، جانشین انتظامی ، بخشدار موچش ، فرمانده سپاه بخش موچش ، معاون جهاد کشاورزی استان ، بخشدار موچش ، مدیر شرکت گاز ، مسئولان شهرستانی ، شورای اسلامی ، شهردار موچش و دیگر مسئولان محلی ۱۴ پروژه گازرسانی با اعتبار۱۰میلیارد تومان در این بخش کلنگ زنی وافتتاح شد.

این پروژه ها شامل : افتتاح گازرسانی به روستای نشور وسطی و ۹ واحد تولیدی و آغاز عملیات گازرسانی به ۵ روستای زیر بیست خانوار این بخش می باشد.

گفتنی است با اتمام عملیات گازرسانی به ۱۲ روستای زیر ۲۰ خانوار که در روز گذشته وامروز عملیات گازرسانی به آنها آغاز شده است ضریب نفوذ گاز در بخش خانگی به ۱۰۰درصد خواهد رسید ، همچنین در بخش گازررسانی به واحدهای تولیدی درشهرستان در حال حاضر این ضریب ۹۰ درصد می باشد.