شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۰:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۵ ساعت ۲۳:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی استانداری کردستان در کامیاران اعلام کرد : اختصاص ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار به ۱۸۹ مصوبه در سفر ریاست جمهوری به کردستان

عبدالله رشیدی پور در سفر به شهرستان کامیاران و در مراسمی که به مناسبت هفته دولت در مسجد روستای کاشتر از توابع بخش مرکزی برگزار شد با اشاره به برنامه های دولت دکتر رئیسی به منظور توسعه اقتصادی و تحول اساسی در بخش های مختلف گفت : در سفر ریاست جمهوری به استان کردستان 17 هزار میلیارد تومان اعتبار برای 189 مصوبه اختصاص یافته است که در حال واریز شدن است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران امروز شنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ مراسمی به مناسبت هفته دولت ودر چهارمین روز از این هفته در محل مسجد روستای کاشتر از توابع بخش مرکزی کامیاران با حضور عبدالله رشیدی پور معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی استاندار کردستان ، کیوان شافعی فرماندار شهرستان ، سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی ، معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان ادارت شهرستان برگزار شد.

معاون توسعه ومنابع انسانی استانداری کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر وتبریک هفته دولت گفت : فلسفه وذات نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزاری است وشهیدان رجایی وباهنر در حین خدمت به مردم جان خود را ازدست دادند.

رشیدی پور با اشاره به عدم وابستگی ایران اسلامی به قدرت های خارجی ، افزود : اهداف وبرنامه های نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس اسلام وقرآن ، مردمی وبدون وابستگی است و به همین  

دلیل به عنوان قدرتی برتر در دنیا مطرح و دشمنان توان رویارویی با آنرا ندارند.

معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی استاندار کردستان در ادامه به اهداف وبرنامه های دولت سیزدهم پرداخت وگفت : مهمترین رویکرد دولت مردمی برخورد صادقانه با مردم و عملی کردن وعده هاست.

وی خاطرنشان کرد یکی از برنامه های دولت در کردستان ایجاد ۳۳هزار شغل است که بر اساس مستندات تا کنون ۱۴۵۰۰ شغل به ثبت رسیده است.

 

فرماندار شهرستان کامیاران در این مراسم با تقدیر از همراهی و پشتیبانی مردم با دولت در بخش های مختلف گفت : دولت مردمی  به دنبال تقویت این ارتباط است تا با همکاری مردم بر مشکلات فائق آید.

کیوان شافعی افزود : ما در شهرستان تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت آیت الله رئیسی و استاندارکردستان خدمات مطلوبی به مردم ارائه نماییم.

فرماندار شهرستان کامیاران در ادامه به ارائه گزارش های در خصوص افتتاح طرح های مختلف در شهرستان پرداخت و اظهار کرد : به صورت ویژه از روستاها بازدید و در جهت شناسایی و حل مسائل ومشکلات مناطق روستایی اقدام خواهد شد.

دهیار روستای کاشتر در این مراسم در گزارشی گفت : در این روستا با جاذبه گردشگری مذهبی زیارتگاه ئکاشه طرح هادی اجرا و امکاناتی از قبیل آب ، برق ، گاز ، مخابرات و اینتر نت ۴G وجود دارد.