شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۳:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۵ ساعت ۲۱:۰۵
لینک کوتاه مطلب:

در گرامیداشت هفته دولت و در چهارمین روز از این هفته : کلنگ زنی و افتتاح ۲۷ پروژه گازرسانی در بخش مرکزی کامیاران با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان

در گرامیداشت هفته دولت و در چهارمین روز از این هفته با حضور رشیدی پورمعاون توسعه ومدیریت منابع انسانی استانداری کردستان ، فرماندار و جمعی از مدیران استانی وشهرستانی مجتمع گازرسانی روستایی کاظم آباد مشتمل بر هفت روستا کلنگ زنی وگازرسانی به 20 واحد تولیدی در بخش مرکزی کامیاران با اعتبار7 میلیارد و 413 میلیون و 900 هزار تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران صبح امروز شنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ در گرامیداشت هفته دولت ۲۷ پروژه گازرسانی با اعتبار ۷ میلیارد و ۴۱۳ میلیون و۹۰۰ هزار تومان  افتتاح و کلنگ زنی شد.

این پروژه ها شامل کلنگ زنی مجتمع روستایی کاظم آباد شامل هفت روستای زیر بیست خانوار که توسط عبدالله رشیدی پور معاون توسعه ومدیریت منابع استانداری کردستان بر زمین زده شد و افتتاح گازرسانی به بیست واحد تولیدی در بخش مرکزی کامیاران می باشد.

در آیین افتتاح و کلنگ زنی این پروژه های گازرسانی  که رشیدی پور معاون توسعه ومدیریت منابع استانداری کردستان ، شافعی فرماندار شهرستان ، فرمانده انتظامی شهرستان ، معاونین فرماماندار ، معاون گازرسانی استان و مدیران وکارشناسان این اداره در شهرستان ، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی محلی نیز حضور داشتند ، معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی استانداری کردستان اعلام کرد : دولت مردمی با ارائه خدمت عادلانه به مردم در اقصی نقاط استان به دنبال برقراری عدالت اجتماعی است.

وی افزود : اجرای پروژه های گازرسانی به واحدهای مسکونی وتولیدی در مناطق روستایی  بخشی از برنامه های دولت در این راستاست.

معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی استانداری کردستان تصریح کرد : در هفته دولت در سال جاری که با نام دولت مردم ناگذاری شده است در سطح استان ۶۰۰ پروژه با اعتبار ی حدود ۳۲۰۰میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد که نقش قابل توجهی در ارتقاء سطح زیرساخت ها خواهد داشت.

کیوان شافعی فرماندار کامیاران در این مراسم با ابراز خرسندی از اجرای چنین پروژه هایی که نقش مهمی در تولید ، اشتغال و مهاجرت معکوس خواهد داشت ،گفت : در صورت تکمیل این پروژه ضریب نفوذ گاز در شهرستان به ۱۰۰ درصد نزدیک خواهد شد.

فرماندار کامیاران خاطر نشان کرد : تلاش به منظور رفع محرومیت و افزایش برخورداری نقاط کم برخوردار از امکانات بخشی از برنامه های دولت مردمی در شهرستان خواهد بود.

معاون گازرسانی استان نیز گفت : برای اجرای این مجتمع گازرسانی در بخش مرکزی کامیاران  ، برای هر مشترک مبلغی بیش از ۵۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.