شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۰۱:۲۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۲ ساعت ۱۰:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار کامیاران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

 

باسمه تعالی

◇هفته دولت فرصت مناسبی است تا بار دیگر با تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر ایران اسلامی، بیش از گذشته با عزم و اراده ای راسخ و گام های استوار در تحقق شعار سال با عنوان؛ «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» قدم برداریم و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون میهن اسلامی را فراهم نماییم.

◇ بی گمان دولت مردمی از بدو شروع به کار با پیروی از فرامین حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با تاسی از ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهیدان والامقام رجایی و باهنر قدم های موثری در راستای برقراری عدالت اجتماعی و مردمی کردن دولت برداشته و با ارائه خدمات شایسته و حل مسائل و مشکلات جامعه رسیدن به اهداف والای انقلاب و نظام را مدنظر قرار دهد.

◇ این هفته که با شعار “دولت مردم” نامگذاری شده است در واقع نمادی می باشد از وحدت مردم و دولتی که برخواسته از رای ونظر آنان است. این ایام فرصت مغتنمی می باشد تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان، مسئولان و مدیران و کارمندان، با اطلاع رسانی شایسته خدمات و حضور بیشتر در بین مردم این وحدت و همدلی تقویت گردد.

◇ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی مسئولان، مدیران و کارمندان بخش های مختلف ادارات تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت این عزیزان را در مسیر تعالی و پیشرفت روزافزون میهن اسلامی و شهرستان کامیاران مسئلت می نمایم.

 

کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران