شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۰۳:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۳۰ ساعت ۲۰:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران خواستار تسریع در آماده سازی مکان جدید کمپ ترک اعتیاد شهرستان شد

کیوان شافعی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کامیاران که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، بحشداران ،نماینده دادستان ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ، دبیر شوار و دیگر اعضای آن برگزار شد ، گفت : به منظور افزایش ظرفیت کمپ جهت جمع آوری و پذیرش معنادان متجاهر ، مکان جدید مرکز با همکاری ادارات عضو این شورا در اسرع وقت تجهیز و آماده سازی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران،  چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سال جاری روز شنبه ۲۹ مرداد در محل فرمانداری و به ریاست شافعی فرماندار و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، بخشداران مرکزی و موچش ، نماینده دادستان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، دبیر شورا و دیگر ادارات و نهادهای عضو در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار کامیاران در این جلسه بر لزوم اجرای مصوبات و پیگیری لازم تاکید کرد و گفت : حصول نتیجه مطلوب نیازمند همکاری و همراهی دستگاه‌ها با هم است.

وی افزود : بر اساس وظایف تعیین شده در زمینه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر ، دستگاه ها نتیجه اقدامات  خود را به دبیرخانه اعلام نمایند.

فرماندار کامیاران در ادامه به اهمیت  تلاش این مجموعه در راستای درمان معتادان اشاره کرد و اظهار داشت :  به منظور افزایش ظرفیت کمپ  ، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر ، در اسرع وقت با همراهی ادارات مکان جدید این مرکز تجهیز و آماده شود.

در ادامه دبیر شورا ، مسئولان و کارشناسان دیگر ادارات و مدیر کمپ به ارائه گزارش فعالیت‌‌های خود در این راستا پرداختند و آمادگی خود را به منظور فراهم کردن شرایط لازم جهت تجهیز مکان جدید کمپ اعلام نمودند.