شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۷:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۳۰ ساعت ۰۰:۵۳
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران ؛ به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از همراهی و ظرفیت نیروهای توانمند شهرداری استفاده شود

کیوان شافعی در نشست با شهردار ، معاون شهردار ، مسئولان سازمان ها و واحدهای مختلف شهرداری کامیاران با اشاره به اهمیت و نمود کارهای شهرداری در سطح جامعه گفت : به منظور ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان از همراهی و ظرفیت نیروهای توانمند شهرداری استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص فعالیت‌های شهرداری ، نشستی روز شنبه ۲۹ مرداد در محل فرمانداری با حضور فرماندار، شهردار ، معاون شهردار و مسئولان واحد ها و سازمان های مختلف شهرداری کامیاران برگزار شد.

فرماندار کامیاران در این نشست گفت : بخش مهمی از خدمات درسطح شهر به لحاظ کیفی و کمی وابسته به عملکرد شهرداری و زیر مجموعه های آن است.

وی ضمن تاکید لازم مبنی بر ارتقاء سطح خدمات افزود : در این راستا از ظرفیت نیروهای توانمند شهرداری استفاده شود.

کیوان شافعی خاطرنشان کرد : موضوع مهمی که در ارائه خدمات و فعالیتهای شهرداری توسط مدیران امور شهری مورد انتظار هست قانونمندی و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده است.

فرماندار شهرستان در خاتمه با تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری در اجرای برنامه‌های مختلف و همکاری و همراهی با فرمانداری و دیگر ادارات اظهار امیدواری کرد : تعامل و همکاری بیشتر کارکنان این دستگاه با همدیگر و مجموعه ادارات شهرستان گامی موثر در توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کامیاران باشد.

 

در این جلسه شهردار کامیاران ، معاون شهردار و مسئولان واحد ها و سازمان های مختلف شهرداری با تقدیر از حمایت های استانداری و فرمانداری شهرستان به بیان خدمات صورت گرفته توسط این دستگاه به شهروندان در حوزه های مختلف پرداختند و اظهار امیدواری کرد ند: با تداوم این حمایت ها روز به روز شاهد توسعه هرچه بیشتر این شهر و افزایش رضایتمندی مردم به واسطه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم.