شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۳۱:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۲۳ ساعت ۲۰:۲۹
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران: درخواست سرمایه گذار بخش خصوصی در خصوص احداث مجتمع گاوداری ۱۰۰۰ راسی در بخش موچش بررسی و پیگیری شود

کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران در بازدید از گاوداری ۱۰۰ راسی منطقه موچش ، با توجه به درخواست مالک این گاوداری مبنی بر آمادگی جهت سرمایه گذاری و ارتقاء این واحد به ۱۰۰۰ راس ، گفت : جهاد کشاورزی با هماهنگی دیگر ادارات مربوطه رسیدگی و پیگیری درخواست این سرمایه گذار را دراولویت قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ، فرماندار کامیاران به همراه معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ، بخشدار موچش و مدیران جهاد کشاورزی  و منابع آب و کارشناسان مربوطه از گاوداری ۱۰۰ راسی واقع در بخش موچش  بازدید به عمل آوردند.

فرماندار کامیاران در این بازدید به ظرفیت خوب شهرستان و بخش موچش در زمینه کشاورزی و دامداری اشاره کرد و گفت : حمایت از سرمایه گذاری در این بخش ها ضروری است.

وی با توجه به درخواست سرمایه گذار بخش خصوصی مبنی بر آمادگی جهت سرمایه گذاری و احداث مجتمع گاوداری ۱۰۰۰ راسی و داشتن امکانات لازم جهت انجام این کارافزود : جهاد کشاورزی و دیگر دستگاههای متولی در اسرع وقت خواسته این سرمایه گذار را به منظور اخذ مجوزهای لازم بررسی و نتیجه را اعلام نمایند.

کیوان شافعی خاطر نشان کرد : در بحث سرمایه گذاری و اجرای این طرح انتظار هست صنایع تبدیلی و اشتغال آفرینی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار کامیاران همچنین بر لزوم معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری ، حمایت از سرمایه گذاران ، تسریع در ارائه مجوزهای لازم با رعایت معیار های قانونی تاکید کرد.

مدیر جهاد کشاورزی در این بازدید گزارشی از روند اخذ مجوزهای لازم ارائه و آمادگی خود را برای پیگیری درخواست سرمایه گذار احداث مجتمع گاوداری ۱۰۰۰ راسی در بخش موچش اعلام کرد.

شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱