شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۲۶:۰۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۰ ساعت ۲۲:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران در جلسه معارفه مدیر جدید آبفا شهرستان بر ارتقاء سطح زیرساخت ها و تامین آب شرب پایدار برای شهروندان تاکید کرد

در جلسه معارفه مدیر جدید آبفا کامیاران که صبح امروز دوشنبه ۱۰ مرداد در محل فرمانداری برگزار شد ، کیوان شافعی فرماندار شهرستان با اشاره به نیاز به آب شرب به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان، گفت : ارتقاء سطح زیرساخت ها ، تکمیل پروژه ها و تامین آب شرب پایدار از مهمترین انتظارات از مدیریت جدید است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران، صبح امروز در جلسه ای با حضور فرماندار ، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و معاون آبفا استان مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان معرفی شد.

 

فرماندار کامیاران در این جلسه با اشاره به نیاز به آب شرب به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان،  گفت : ارتقاء سطح زیرساخت ها ، تکمیل پروژه ها و تامین آب شرب پایدار از مهمترین انتظارات از مدیریت جدید است.

کیوان شافعی تغییر و نوآوری را ضرورتی اجتناب ناپذیر در مدیریت عنوان کرد و افزود : حضور مدیر در سطح شهرستان و رسیدگی به موقع و فوری به مسائل ومشکلات ، برقراری ارتباط موثر و صمیمی با بدنه کارشناسی و مردم لازم است.

در ادامه این نشست با تقدیر از خدمات جمشید مظفریان در طول ۶ سال مدیریت امور آب وفاضلاب روستایی و شهرستان، جمیل کرباسی به عنوان مدیر جدید آبفا کامیاران معرفی شد.

گفتنی است : جمیل کرباسی دارای سابقه مدیریتی وکاری متعدد در بخش های مختلف آبفا در دیگر شهرهای استان بوده و با حکم فرهاد مدیر عامل آبفای استان اخیرا به سمت مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان کامیاران منصوب شده است.