شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۲:۲۷:۱۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۹ ساعت ۲۲:۳۲
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران؛ همکاری ادارات به منظور تسریع در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن ضروری است

کیوان شافعی فرماندار شهرستان در جلسه شورای مسکن این شهرستان ضمن تاکید لازم مبنی بر بررسی دقیق مسائل و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در کامیاران ، گفت : همکاری ادارات به منظور تسریع در اجرای این پروژه ضروری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،  جلسه شورای مسکن شهرستان کامیاران به ریاست شافعی فرماندار و باحضور مدیران کل : بنیاد مسکن ، گاز ، بانک مسکن و معاونین اداره کل راه و شهرسازی و آبفا ، شهردار کامیاران و مدیران و کارشناسان مربطه در سطح شهرستان روز شنبه ۸ مرداد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار کامیاران اظهار داشت: ادارات با بررسی دقیق مسائل و مشکلات به منظور تسریع در اجرای این پروژه در کامیاران همکاری لازم را به عمل آورند.

کیوان شافعی با یادآوری این نکته که در این طرح هدف تامین مسکن اقشار نیازمند فاقد مسکن و کم بر خوردار در راستای تحقق عدالت اجتماعی است ، گفت : عملکرد ادارات مسئول در این طرح بایستی به گونه ای باشد که از تحمیل هرگونه هزینه اضافی بر افراد جلوگیری شود.

فرماندار کامیاران در ادامه اظهار امیدواری کرد : در کمترین زمان ممکن مراحل مختلف ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و معرفی افراد به بانک جهت دریافت تسهیلات با همکاری بنیاد مسکن ، راه وشهرسازی ، شهرداری و نظام مهندسی انجام شود.

در این نشست مدیران بنیاد مسکن ، گاز ، بانک مسکن و راه و شهرسازی ، آّبفا و شهردار به بیان نکته نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات پیش روی طرح نهضت ملی مسکن پرداخته و ضمن ارائه گزارشی در خصوص مسائل و مشکلات این طرح در شهرستان آمادگی خود را به منظور همکاری به منظور ساخت و ساز این واحدها با متقاضیان اعلام نمودند./.