شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۳:۱۱:۲۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۳۱ ساعت ۱۹:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران ؛اجرای بعضی از برنامه ها توسط دولت مردمی با هدف تقویت دهک های پایین جامعه و در جهت منافع مردم صورت می گیرد

کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به سیاست های نظام اسلامی در جهت رفاه وآسایش مردم ، گفت : دولت مردمی با اجرای بعضی از برنامه ها در جهت منافع مردم گام بر می دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، فرماندار شهرستان کامیاران به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مسجد امام حسین(ع) با اشاره به تاکید نظام اسلامی مبنی بر رعایت حق و حقوق مردم و ایجاد رفاه برای آحاد جامعه به عنوان یک اولویت اظهار داشت : دولت مردمی تمام تلاش خود را برای برقرای عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی به کار خواهد گرفت.

وی افزود : به عنوان نماینده دولت در شهرستان تمام توان خود را درجهت حل مسائل ومشکلات به کار خواهد گرفت تا ضمن حفظ شان وجایگاه مردم ، اهداف نظام اسلامی که همان خدمت شایسته به مردم است محقق شود.

شافعی به بیان دستاوردهای نظام از ابتدای انقلاب تا کنون پرداخت و تصریح کرد : بر اساس مقتضیات زمان بعضی از خواسته ها ونیاز ها شکل می گیرد که توجه به این نیازها در برنامه کاری خواهد بود.

فرماندار کامیاران در ادامه به ظرفیت های شهرستان در زمینه های مختلف اشاره واز شهروندان خواست تا با همکاری با مجموعه دولت در توسعه ، عمران وآبادانی هرچه بیشتراین شهرستان همگام شوند.

گفتنی است نماز جمعه این هفته مسجد امام حسین (ع) به امامت حجت الاسلام زارعی اقامه شد.