چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۱۲:۲۷
avatar avatar avatar

ماه: جولای 2022

استقرار میز خدمت ادارات در مسجد حضرت امام حسین علیه السلام کامیاران

با دستور شافعی فرماندار شهرستان کامیاران، میز خدمت ادارات به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان بعد از نماز جمعه این هفته در محل مسجد حضرت امام حسین علیه السلام برپا شد.

۱۴۰۱/۴/۳۱

فرماندار کامیاران ؛اجرای بعضی از برنامه ها توسط دولت مردمی با هدف تقویت دهک های پایین جامعه و در جهت منافع مردم صورت می گیرد

کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به سیاست های نظام اسلامی در جهت رفاه وآسایش مردم ، گفت : دولت مردمی با اجرای بعضی از برنامه ها در جهت منافع مردم گام بر می دارد.

۱۴۰۱/۴/۳۱

افتتاح ۱۹ واحد مسکونی مددجویی در بخش مرکزی کامیاران / مجموع واحدهای افتتاح شده به ۲۵ مورد رسید

با حضور فرماندار کامیاران ، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ، بخشدار مرکزی ، رئیس بهزیستی و رئیس بنیاد مسکن 19 واحد مسکن مددجویی در بخش مرکزی کامیاران وبه نمایندگی از این واحدها یک واحد در روستای آهنگران افتتاح شد.

۱۴۰۱/۴/۳۱
با حضور شافعی فرماندار شهرستان کامیاران صورت گرفت:

برگزاری آیین تجلیل از پژمان فرج اللهی دانش آموز موفق به کسب مدال نقره المپیاد جهانی ریاضی و هوش FISO

در مراسمی با حضور کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران ازپژمان فرج اللهی دانش آموز کامیاران موفق به کسب مدال نقره المپیاد جهانی ریاضی و هوش FISO تجلیل بعمل آمد.

۱۴۰۱/۴/۳۰
در مراسمی با حضور فرماندار کامیاران ؛

واگذاری زمین به خانواده های دو معلولی / ثبت نام ۳۰۵ مددجوی بهزیستی درطرح نهضت ملی مسکن کامیاران

به مناسبت هفته بهزیستی وبا حضور فرماندار کامیاران یک قطعه زمین جهت ساخت مسکن به 3 خانوار دو معلولی اهداء شد

۱۴۰۱/۴/۳۰

بازدید فرماندار کامیاران از درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان

کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران در بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی با اشاره به امکانات مطلوب این درمانگاه بر لزوم جذب نیروهای مورد نیاز جهت ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف تاکید کرد.

۱۴۰۱/۴/۳۰

بازدید فرماندار شهرستان کامیاران از تامین اجتماعی این شهرستان

به مناسبت هفته تامین اجتماعی کیوان شافعی فرماندار شهرستان به همراه معاون سیاسی واجتماعی فرماندار از تامین اجتماعی این شهرستان بازدید کرد.

۱۴۰۱/۴/۳۰

دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان کامیاران در سال جاری برگزارشد

کیوان شافعی فرماندار کامیاران در جلسه ستاد اربعین شهرستان بر لزوم هماهنگی و همکاری ادارات و نهادهای شهرستان جهت اجرای برنامه های این ستاد تاکید کرد.

۱۴۰۱/۴/۳۰

بازدید فرماندار کامیاران از سدهای امیر آباد و رمشت و پایاب این سدها

کیوان شافعی فرماندار کامیاران در بازدید از سدهای امیر آباد و رمشت و پایاب این سدها به همراه معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ، بخشدار موچش و مدیران امور آب و جهادکشاورزی بر لزوم بررسی مسائل و مشکلات مربوط به این پروژه ها و پیگیری لازم جهت حل مشکلات تاکید کرد.

۱۴۰۱/۴/۳۰

فرماندار کامیاران از تعدادی از مراکز وابسته به اداره بهزیستی شهرستان بازدید کرد

فرماندار شهرستان کامیاران به مناسبت هفته بهزیستی از تعدادی از مراکز وابسته به اداره بهزیستی کامیاران بازدید به عمل آورد.

۱۴۰۱/۴/۲۹