شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۶:۰۲:۱۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۳۰ ساعت ۱۸:۴۱
لینک کوتاه مطلب:

در مراسمی با حضور فرماندار کامیاران ؛

واگذاری زمین به خانواده های دو معلولی / ثبت نام ۳۰۵ مددجوی بهزیستی درطرح نهضت ملی مسکن کامیاران

به مناسبت هفته بهزیستی وبا حضور فرماندار کامیاران یک قطعه زمین جهت ساخت مسکن به 3 خانوار دو معلولی اهداء شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، فرماندار کامیاران در این مراسم به اهمیت حمایت از معلولان وخانواده های نیازمند اشاره کرد و گفت : در دولت مردمی از تمام ظرفیت ها به منظور حمایت از اقشار نیازمند استفاده خواهد شد.

کیوان شافعی افزود : مسکن به عنوان یکی از نیازهای اساسی خانواده ها مطرح بوده و اقدامات مناسبی به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کامیاران صورت گرفته که ۳۰۵ نفر از ثبت نام شدگان در این طرح مددجویان بهزیستی هستند.

مسئول راه و شهرسازی کامیاران اظهار داشت : در راستای طرح حمایتی دولت در تولید مسکن برای خانواده های دارای دومعلول و به مناسبت هفته بهزیستی یک قطعه تحت مالکیت اداره راه وشهرسازی واقع در سایت ۲۴۰۰ واحدی مسکن مهر به مشمولین این طرح در کامیاران واگذار شد.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به ثبت نام مددجویان بهزیستی در طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد: از ۳۰۵ نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی کامیاران که در این طرح ثبت نام کرده اند تاکنون به ۲۵ نفر از آنان زمین  واگذار شده است.

در پایان قرارداد واگذاری زمین جهت احداث مسکن به ۳ خاناده دو معلولی و به نمایندگی از این خانواده ها به رئیس بهزیستی شهرستان واگذار شد.