شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۵۴:۳۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۱۹ ساعت ۰۴:۵۳
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار شهرستان کامیاران به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پیام تبریک فرماندار شهرستان کامیاران به مناسبت عید قربان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز دهم ماه ذی‌الحجه و عید قربان، روز خوشحالی و سرور است. این روز از بزرگترین اعیاد مسلمانان، نماد تبعیت از اوامر الهی و گذشتن از هستی خویش به امید تقرب به خالق است و بدان معناست که با انجام فریضه ی بزرگ حج، صفا و پاکی فطری اولیه به روح و جان باز می گردد و آلودگی ها که برخلاف فطرت است از میان می رود.
این عید بزرگ یادآور روز آزمایش و امتحان حضرت ابراهیم خلیل (ع) و حضرت اسماعیل (ع) است که با اطاعت از دستور خداوند بزرگ از آن سربلند بیرون آمدند.
ما مسلمانان هر ساله در هنگام برپایی مناسک عظیم حج آن را جشن می گیریم و با قربانی کردن داشته های خود از تعلقات مادی و نفسانی دست می کشیم تا ضمن اطعام و اکرام نیازمندان در مسیر اطاعت از دستورات خداوند متعال و کسب تقوای الهی قدم برداریم.
اینجانب به عنوان نماینده دولت مردمی در شهرستان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و اتحاد و همبستگی بیشتر امت اسلامی، فرا رسیدن عید سعید قربان را به عموم مسلمانان به ویژه مردم مومن و شریف شهرستان کامیاران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم همگان از فضایل معنوی این روز مبارک برخوردار و در زمره انسان های مخلص و مطیع خالق یکتا قرار گیرند.

کیوان شافعی
فرماندار شهرستان کامیاران