شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۴۴:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۵ ساعت ۱۷:۲۳
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران ؛ بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال و نیازهای ضروی تسهیل گری نمایند

شافعی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و مدیران بانک ها برگزار شد ، گفت :ایجاد شغل برای اقشار مختلف به ویژه نیازمندان یک کار پسندیده و بزرگ است که امیدواریم با همکاری این مجموعه شاهد اشتغال آفرینی بیشتر در سطح شهرستان باشیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران ، کیوان شافعی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و مدیران بانک ها برگزار شد ، گفت :ایجاد شغل برای اقشار مختلف به ویژه نیازمندان یک کار پسندیده و بزرگ است که امیدواریم با همکاری این مجموعه شاهد اشتغال آفرینی بیشتر در سطح شهرستان باشیم.

وی افزود: نقش بانک ها در تامین سرمایه مورد نیاز مشاغل مختلف به ویژه اشتغال جوانان و رونق اقتصادی و کسب و کار حائز اهمیت است.

فرماندار کامیاران به اهمیت پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها اشاره کرد وخواستار تسهیل گری در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ونیازهای ضروی شد.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز با تقدیر از همکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات به اقشار نیازمند ، گفت : کمیته امداد در راستای خودکفایی نیازمندان تلاش های گسترده ای داشته که این روند ادامه خواهد داشت.

۴تیر ماه۱۴۰۱