شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۴۴:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۲ ساعت ۱۷:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران ؛ با تقویت زیرساخت های گردشگری ، زمینه حضور بیشتر گردشگران در شهرستان فراهم شود

فرماندارکامیاران درجلسه ستاد خدمات سفرهای تابستانی این شهرستان که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان برگزار شد ضمن تاکید لازم مبنی بر هماهنگی وهمکاری ادارات عضو این ستاد گفت :شهرستان کامیاران به عنوان یکی از مهمترین قطب های گردشگری استان مطرح ولازم است به آن توجه ویژه ای شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، کیوان شافعی فرماندارکامیاران درجلسه ستاد خدمات سفرهای تابستانی این شهرستان که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان برگزار شد ضمن تاکید لازم مبنی بر هماهنگی وهمکاری ادارات عضو این ستاد گفت :شهرستان کامیاران به عنوان یکی از مهمترین قطب های گردشگری استان مطرح ولازم است به آن توجه ویژه ای شود.

شافعی افزود : این شهرستان در زمینه های تاریخی ، فرهنگی و آئینی ، آثار وبناهای باستانی و جاذبه های طبیعی دارای ظرفیت ها وپتانسیل های خوبی برای جذب توریسم هست که انتظار می رود اداره میراث فرهنگی و گردشگری با تبلیغات مناسب این جاذبه ها را به خوبی معرفی نماید.

فرماندارکامیاران فراهم کردن امکانات مناسب جهت تردد ، اسکان و پذیرایی برای گردشگران را لازم وبر لزوم تقویت زیرساخت های گردشگری شهرستان و نظارت دقیق تاکیدکرد.

در این نشست گویلیان مدیر کل میراث فرهنگی استان از تدابیر لازم به منظور ساماندهی ونظارت بیشتر برخانه های مسافر و مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی  وپذیرایی ازگردشگران درمناطق گردشگری شهرستان خبرداد.

چهارشنبه ۱تیر ۱۴۰۱