شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۶:۲۷:۴۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۳/۲۴ ساعت ۱۵:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان کامیاران به ریاست فرماندار برگزار شد

سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان کامیاران در سال جاری به ریاست فرماندار وبا حضور دادستان، معاون سیاسی وامنیتی فرماندار، بخشدار مرکزی، دبیر،شورا وشهردارودیگر اعضاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،فرماندار شهرستان دراین جلسه به اهمیت تلاش های صورت گرفته درزمینه مبارزه با مواد مخدراشاره کرد وگفت: مهمترین راه مقابله با این پدیده شوم پیشگیری است.

شافعی افزود: بالابردن آگاهی جامعه وافراد، آموزش ومشاوره می تواند به عنوان عواملی تاثیرگذارو پیشگیرانه در زمینه مقابله با اعتیاد و مواد مخدر موثر باشد.

فرماندارکامیاران داشتن برنامه اجتماعی وفرهنگی برای سنین مختلف به ویژه کودکان ونوجوان ازقبیل پرکردن اوقات فراغت با فعالیتهای سازنده ومفید، تولید محتوا و آموزش در سطح مدارس به گونه ای که دارای اثرات ماندگاری باشد ومانع ازگرایش فرد به سمت این پدیده شوم شود وسلامت محیط را فراهم کند را ضروی دانست.

درادامه این جلسه مرادی دادستان شهرستان کامیاران به بیان اقدامات وهزینه های صورت گرفته درراستای جمع آوری معتادان متجاهر و پیشگیری ومقابله با مواد مخدر درشهرستان پرداخت و خواستار تلاش بیشتر اعضاء با هدف فرهنگسازی درخانوده ها شد.

۲۳خرداد ۱۴۰۱