شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۱:۳۹:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۳/۱۲ ساعت ۱۲:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

پیام تسلیت فرماندار شهرستان کامیاران به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

کیوان شافعی فرماندار کامیاران با صدور پیامی سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، پیام تسلیت فرماندار شهرستان در خصوص سالگرد ارتحال امام(ره) وقیام ۱۵ خرداد به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۱۴ خرداد سالروز به سوگ نشستن امت اسلام برای بزرگمردی است که با دم مسیحایی خود، جامعه ایران اسلامی را جانی دوباره بخشید. رادمردی که به منظور تحقق عدالت اسلامی، با قدرت ایمان و اعتقاد راسخ، در مقابل طاغوت دوران و استکبار جهانی قیام نمود و با در هم کوبیدن کاخ زور و تزویر، بزرگترین حماسه تاریخ این سرزمین را رقم زد. حضرت امام خمینی (ره) با شخصیت والای دینی، علمی، سیاسی و اجتماعی خود و همچنین زندگی ساده و زاهدانه اش ستایش همه آزاد اندیشان جهان را برانگیخت و به عنوان حقیقتی همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان ماندگار شد. بازخوانی مستمر اندیشه های دینی، سیاسی و آرمان های اخلاقی و انسانی حضرت امام (ره) و تلمذ مداوم در مکتب فکری ایشان، ضرورتی است که هیچ گاه از آن بی نیاز نخواهیم شد و وظیفه ما است که با توکل بر خدا، ادامه دهنده راه و اهداف والای امام عظیم الشان باشیم.

همچنین قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ به عنوان سرآغاز نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و در ذهن همه جهانیان یادآور رشادت و ایثار آزادمردانی گردید که با نثار خون پاک خود موجبات برافکندن کاخ بیداد و نظام ستم شاهی را در بهمن ماه ۱۳۵۷ فراهم آوردند.

اینجانب به عنوان نماینده دولت مردمی در شهرستان کامیاران، به روح بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی و روان پاک شهیدان راه آزادی درود می فرستم و سی و سومین سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و شهادت یاران ایشان در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران علی الخصوص مردم متدین و انقلابی شهرستان کامیاران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

 

کیوان شافعی

فرماندار شهرستان کامیاران