شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۵۶:۱۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۴/۹ ساعت ۱۷:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

طرح‌های اجرایی نشده اشتغال پایدار روستایی، حذف و طرح‌های جدید جایگزین آنها شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، ضمن یادآوری اهمیت جذب مرحله پنجم اعتبارات اشتغال پایدار روستایی، تاکید کرد: طرح هایی که به بانک های عامل معرفی شده اند اما توان اخذ تسهیلات و اجرای طرح را ندارند، باید حذف و طرح های جدید جایگزین آنها شوند.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ خالد جعفری در پنجمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، با اشاره به فرصت کم باقیمانده جهت جذب مرحله پنجم تسهیلات ارزان قیمت اشتغال پایدار روستایی، خاطرنشان کرد: اگر طرحی نتوانسته پرونده بانکی خود را طی چند ماه گذشته تکمیل کند، قطعاً پیگیر کار نیست و تمایلی به اجرای طرح ندارد.

وی از بانک های عامل خواست، تا روز شنبه (۱۴۰۰/۴/۱۲) به مجریان این طرح ها فرصت دهند تا پرونده خود را تکمیل کننده در غیر این صورت حذف و در هر رسته، طرح های جدید جایگزین آنها شود.

شایان ذکر است، در مرحله پنجم پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، در نهایت ۹۲ طرح به مبلغ بیش از ۵۶ میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شد که از این تعداد ۳۶ طرح به مبلغ حدود ۱۰ میلیارد تومان پرداخت و سایر طرح ها در این جلسه بازنگری شد.

در ادامه و در دستور کار دوم جلسه، گزارش آخرین وضعیت طرح های بزرگ سرمایه گذاری بخش کشاورزی از محل تبصره ۱۸ ارائه و یکی از این طرح ها با حضور سرمایه گذار آن، بررسی شد.