شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۵۰:۳۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲ ساعت ۱۸:۱۱
لینک کوتاه مطلب:

به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و با حضور فرماندار کامیاران به صورت ویدئو کنفرانس جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان برگزار شد

صبح امروز چهارشنبه 2 آذر ماه 1401 به ریاست حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و با حضور فرماندار کامیاران ، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ، شهردار و رئیس بهزیستی شهرستان به صورت ویدئو کنفرانس جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران ، صبح امروز چهارشنبه ۲ آذر ماه ۱۴۰۱ جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان به ریاست حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و با حضور فرماندار کامیاران ، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ، شهردار و رئیس بهزیستی شهرستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

شافعی در این جلسه  توجه هر چه بیشتر به مبحث مناسب سازی برای معلولان  را ضروری دانست و گفت :  تلاش بر این است تا با همکاری وهمراهی بیشتر دستگاههای متولی به فضای قابل قبولی در این زمینه دست یابیم.

وی افزود: اقدامات خوبی در جهت مناسب سازی معابر و مکان های عمومی سطح شهر کامیاران صورت گرفته که رفع نواقص و تداوم کار در این زمینه مورد تاکید است.

فرماندار شهرستان با اشاره به انتخاب کامیاران به عنوان شهر پایلوت مناسب سازی خاطر نشان کرد : در کنار برنامه های در دست اجرا به منظور مناسب سازی معابر و مکان های عمومی ، تدابیر لازم اندیشه شده است تا در ساخت وسازهای جدید نیز مکان های عمومی ملزم به رعایت ضوابط مناسب سازی شوند.