پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۵۲:۱۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۲۹ ساعت ۱۶:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

تغییرات مدیریتی در کامیاران : آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی کامیاران برگزار شد

آیین تکریم ومعارفه بخشدار مرکزی کامیاران با حضور فرماندار شهرستان ، معاونین فرماندار ، حراست فرمانداری و کارکنان این بخشداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران ، صبح امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ در نشستی با حضور کیوان شافعی فرماندار ، معاونین فرماندار ، حراست فرمانداری و کارکنان بخشداری مرکزی ، سرپرست بخشداری مرکزی در محل این بخشداری معرفی شد.

 

کیوان شافعی فرماندار شهرستان کامیاران در این آیین با تقدیر از خدمات بخشدار سابق و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید بخشداری مرکزی گفت : تغییر مدیران شهرستان در راستای سیاست های دولت مردمی و تغییر رویکردها ضروری است.

وی افزود : تلاش در جهت حل  مسائل ومشکلات بخش با ایجاد ارتباط خوب با مردم ، تعامل با مجموعه شهرستان ، همکاران و ارتباط مستمر با حوزه های مختلف فرمانداری از مواردی است که انتظار هست مورد توجه قرار گیرد.  

 

در ادامه این مراسم «افشین نقدی» به‌عنوان سرپرست بخشداری مرکزی کامیاران معرفی و از زحمات «صلاح مرادی» بخشدار سابق قدردانی شد‌.

 

گفتنی است ” افشین نقدی ” مسئول اداری مالی فرمانداری شهرستان و از کارکنان مجموعه وزارت کشور می باشد که اخیرا با حکم زارعی کوشا استاندار کردستان به این سمت منصوب گردیده است.

 

روابط عمومی فرمانداری کامیاران ضمن تقدیر از زحمات آقای صلاح مرادی بخشدار سابق ،  انتصاب آقای نقدی به سمت سرپرست بخشداری مرکزی کامیاران را تبریک عرض می نماید.