پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۱۸:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۲۱ ساعت ۰۰:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران با تبریک فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی اجرای برنامه های مختلف در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی را ضروری دانست

کیوان شافعی فرماندار کامیاران در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی با تبریک فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و تقدیر از نویسندگان و فعالان این عرصه در شهرستان گفت : این هفته فرصت مطلوبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه با اجرای برنامه‌های مختلف و با موضوع  کتاب است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان به ریاست فرماندار با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ، شهردار ، مسئولان ارشاد اسلامی ، کتابخانه های عمومی ، آموزش و پرورش و دیگر اعضا روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل فرمانداری برگزار شد.

کیوان شافعی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کامیاران با تبریک فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار و تقدیر از نویسندگان و فعالان این عرصه در شهرستان گفت : این هفته فرصت خوبی برای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه است.

وی افزود : برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف در این راستا توسط دستگاه‌های فرهنگی به ویژه در سطح مدارس ضروری است.

شافعی تصریح کرد : در برنامه‌های هفته کتاب انتظار هست از نویسندگان ، ناشران و فعالان این حوزه تجلیل و زمینه آشنایی آحاد جامعه با مزایای کتاب فراهم گردد.

فرماندار کامیاران خاطرنشان کرد : برنامه هایی که در خصوص ترویج کتابخوانی صورت می گیرد بایستی متناسب ایام سال و افراد مختلف باشد تا اثرگذاری قابل قبولی داشته باشد.

در خاتمه این نشست اعلام شد رونمایی از کتاب ، برپایی ایستگاه مطالعه ، اهداء کتاب ، تجلیل از نویسندگان و ناشران ، معرفی کتاب و برپایی مسابقات کتابخوانی در سطح مدارس بخشی از برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان کامیاران خواهد بود.