پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۷:۰۷:۲۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۲۰ ساعت ۱۵:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران در نشست با فعالان رسانه ای شهرستان : خبرنگاران جهادگران عرصه فرهنگ هستند

ظهر روز چهارشنبه ۱۹ مرداد در مراسمی با حضور فرماندار ،معاونین سیاسی و اجتماعی و عمران و برنامه ریزی فرمانداری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان به مناسبت روز خبرنگار تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کامیاران ظهر روز چهارشنبه ۱۹ مرداد آیین تجلیل از خبرنگاران وفعالان رسانه ای شهرستان با حضور شافعی فرماندار ، معاونین فرماندار ورئیس ارشاد برگزار شد.

کیوان شافعی با تبریک روز خبرنگار و ابراز خرسندی از برگزاری چنین نشستی با اشاره به موقعیت اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم وحاکمیت در انتقال مطالبات به حاکمیت و اطلاع رسانی خدمات به مردم  ، گفت : خبرنگاران به عنوان جهادگران عرصه فرهنگ دارای جایگاه برجسته و اثر گذار در توسعه جامعه هستند.

وی افزود : فعالان این بخش با اطلاع رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار، رویدادها و وقایع در تنویر افکار عمومی، ترویج قانونمداری، ارتقاء فرهنگ عمومی، فضاسازی لازم جهت پيشرفت و آبادانی ، مطالبه گري منصفانه و خردمندانه و آگاهی بخشی و روشنگری دلسوزانه و انعکاس و برجسته نمودن اخبار خوب و ایجاد امید ونشاط  نقش آفرین هستند.

فرماندارکامیاران در ادامه حضور خبرنگااران را به عنوان یک فرصت دانست و اظهار امیدواری کرد : مطبوعات به عنوان عامل همگرایی ، همدلی و وحدت بین مردم وحاکمیت ضمن حمایت از افراد دلسوز وکارآمد و مقاومت در برابر افراد سودجو و فرصت طلب در بهبود اوضاع و عملکرد و پیشرفت شهرستان سهیم باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران نیز درابتدای این مراسم بر آموزش و رعایت نکات و اصول وآشنایی با اصول و ارزش های خبر نویسی ویژه فعالان خبر و اطلاع رسانی تاکید کرد.

در ادامه این مراسم خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان به بیان نظرات و مشکلات سطح شهرستان کامیاران در بخش های مختلف پرداختند و اظهار امیدواری کردند : با مدیریت نماینده عالی دولت در شهرستان ، ابعاد نظارتی تقویت ، روند سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی تسهیل و تغییراتی که بتواند در بهبود اوضاع موثر باشد صورت گیرد.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی شهرستان کامیاران تقدیر شد.