جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۴:۰۸:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۹ ساعت ۱۵:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

ستاد استانی برنامه ریزی و هماهنگی هفته دولت به ریاست معاون سیاسی وامنیتی استاندار و با حضور فرماندار کامیاران ودیگر فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس تشکیل جلسه شد

جلسه ستاد استانی گرامیداشت هفته دولت به منظور برنامه ریزی و هماهنگی این هفته در محل استانداری و به ریاست معاون سیاسی وامنیتی استانداری کردستان و با حضور فرماندار کامیاران و دیگر فرمانداران سایر شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کامیاران جلسه ستاد استانی گرامیداشت هفته دولت به منظور برنامه ریزی و هماهنگی این هفته که مقارن با هفته اول شهریور ماه می باشد ، در محل استانداری و به ریاست معاون سیاسی وامنیتی استانداری کردستان  و با حضور فرماندار کامیاران و دیگر فرمانداران سایر شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه که عصر روز سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در محل استانداری وبه صورت ویدئو کنفرانس برای فرمانداری ها به منظور هماهنگی در خصوص برگزاری ویژه برنامه های هفته دولت برگزار شد ، معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان بر لزوم ارائه برنامه های ادارات در اسرع وقت با رویکرد خدمات رسانی شایسته به مردم در راستای سیاست های دولت تاکید کرد.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را سند بالادستی برای مدیران عنوان عنوان کرد وافزود: مدیران دستگاه‌های مختلف باید وظایف خود را از این سند استخراج و سهم خود از تحقق سند و پیشرفت کشور را تعیین کنند.

مهدی رمضای گفت : هفته دولت، هفته تکریم مقام شهیدان خدمت است و در دولت سیزدهم باید عنایت ویژه‌ای به انعکاس خدمات و زحماتی که در این یک سال استقرار دولت سیزدهم کشیده شده داشته باشیم.

معاون استاندار کردستان خاطر نشان کرد : مدیران باید بر اساس مدرک و سند، به صورت مداوم به مردم گزارش عملکرد دهند که این کار مصداق جهاد تبیین مد نظر رهبری معظم انقلاب است.

رمضانی گفت : دولت سیزدهم هم در مرکز و هم در استان قائل به استفاده از نیروهای بومی و علمی است و انتصابات اخیر در استانداری نشان از اهتمام جدی مدیریت کلان استان در استفاده از نیروهای نخبه و علمی دارد‌.

فرماندار کامیاران در پایان این جلسه ودر نشست با معاونین و بخشداران با اشاره به اهمیت هفته دولت بر لزوم تهیه وتدوین برنامه های این هفته در بازه زمانی مشخص شده تاکید کرد.