پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۳۷:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ساعت ۱۱:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار کامیاران:

نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی اقوام ایرانی در کامیاران برگزار می شود

فرماندار شهرستان کامیاران از برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی اقوام ایرانی به میزبانی کامیاران در اردیبهشت ماه سال 1401 خبر داد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دکتر مسعود الماسی در اولین جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی برگزاری این جشنواره که با حضور مسئولان شورای شهر ، شهرداری ، ارشاد اسلامی ، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از هنرمندان مطرح کامیاران در عرصه موسیقی برگزار شد با تقدیر از عوامل برگزار کنند چهارمین جشنواره منطقه ای هوره وسیاچه مانه گفت : برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند فرصت مطلوبی به منظور معرفی ظرفیت های فرهنگی وهنری شهرستان در سطح کشور باشد.

وی برگزاری اولین جشنواره ملی موسیقی خیابانی اقوام ایرانی به میزبانی کامیاران را حائز اهمیت دانست وافزود : با برگزاری چنین رویداد مهمی گروههای مختلف موسیقی از سراسر کشور در کامیاران حضور خواهند یافت و با اجرای برنامه زنده  در سطح شهر اصالت و فرهنگ اقوام مختلف ایران را به نمایش خواهند گذاشت که خود می تواند در تقویت موسیقی و معرفی استعدادهای این حوزه اثر گذار باشد.

فرماندار کامیاران از اخذ مجوزهای لازم جهت اجرای این جشنواره با پیگیری شهرستان واداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خبر داد و خواستار همکاری لازم به منظور اجرای برنامه ای قوی و مطلوب با استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان شد.

در ادامه این نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت : حضور هر هرمند غیر کامیارانی در این جشنواره ها می تواند سفیری برای معرفی وتبلیغ ظرفیت های این شهرستان در عرصه های مختلف باشد.

وی افزود : خوشبختانه با وجود هنرمندان مطرح و توانمند وهمگرایی که در بین ادارات کامیاران وجود دارد امکان برگزاری این جشنواره به نحو مطلوب دور از انتظار نیست که ما نمونه آن را در برگزاری چهارمین جشنواره هوره و سیا چه مانه در کوتاهترین زمان دیدیم.

رئیس ارشاد اسلامی شهرستان خاطرنشان کرد : اولین جشنواره ملی موسیقی خیابانی اقوام ایرانی قرار است در روزهای ۲۱ ، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه سال آینده در کامیاران برگزار شود.

در ادامه این نشست شورای شهر وشهردار وهنرمندان حاضر در جلسه آمادگی خود را برای همکاری در برگزاری این جشنواره اعلام داشتند.